Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Coca-Cola: Πιστή στο Όραμά της για Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα

Coca-Cola: Πιστή στο Όραμά της για Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα

“Πριν δύο χρόνια μοιραστήκαμε το όραμά μας για έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα, ένα όραμα για το οποίο δουλεύουμε καθημερινά, για να κάνουμε τις συσκευασίες μας καλύτερες, να συμβάλλουμε στη βελτίωση των συστημάτων συλλογής και ανακύκλωσης απορριμμάτων και να αλλάξουμε συνολικά τη νοοτροπία όλων απέναντι στον τρόπο που διαχειριζόμαστε τα απορρίμματα”, αναφέρει η Coca Cola και συνεχίζει:

 

Παραμένουμε πιστοί σε αυτό το όραμα και στους στόχους που έχουμε θέσει για:

  • 100% ανακυκλώσιμες συσκευασίες, μέχρι το 2025 (στόχος που έχει ήδη επιτευχθεί στην ελληνική αγορά).
  • 50% περισσότερο ανακυκλώσιμο περιεχόμενο στις συσκευασίες μας, μέχρι το 2030.
  • Συλλογή και ανακύκλωση μίας πλαστικής φιάλης ή ενός αλουμινένιου κουτιού, για κάθε ένα που πουλάμε, μέχρι το 2030.

Το πλαστικό (και κυρίως της μορφής PET) ως υλικό συσκευασίας έχει σημαντικό ρόλο στη ζωή του σύγχρονου ανθρώπου, καθώς είναι ιδανικό  για τη φύλαξη και συντήρηση των τροφίμων και ποτών, λόγω ασφάλειας και ευκολίας στη μεταφορά. Παράλληλα, μπορεί να ανακυκλωθεί εύκολα και να επαναχρησιμοποιηθεί σε μία νέα συσκευασία, αποκτώντας έτσι μία δεύτερη ζωή. Η πρόκληση για όλους μας έρχεται όταν δεν γίνεται σωστά η απόρριψη και η περαιτέρω διαχείρισή του.

Η διαχείριση του πλαστικού και των λοιπών συσκευασιών ως απορρίμματα αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα, στο οποίο αναγνωρίζουμε πως έχουμε μερίδιο ευθύνης. Όλες οι συσκευασίες (γυαλί, χαρτί, αλουμίνιο και πλαστικό) έχουν περιβαλλοντικό αποτύπωμα, οπότε το να ισχυριστεί κανείς ότι ένα είδος συσκευασίας είναι καλύτερο από κάποιο άλλο είναι μια προσέγγιση απλουστευμένη.

Γι’ αυτό τον λόγο επεκτείνουμε τις προσπάθειες για την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών αιχμής και μεθόδων ενισχυμένης ανακύκλωσης νέας γενιάς, καθώς και τον σχεδιασμό εναλλακτικών συσκευασιών, όπως είναι οι ανακυκλώσιμες συσκευασίες PlantBottle® (οι οποίες κατασκευάζονται από μέχρι και 30% φυτικά υλικά) και οι χάρτινες συσκευασίες. Παράλληλα, εξετάζουμε τις δυνατότητες συσκευασιών που μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν, ακόμη και τη διάθεση προϊόντων χωρίς συσκευασία.