Ειδήσεις
Home / Top Slider / Carlsberg: Δημιουργεί το πρώτο βιοδιασπώμενο μπουκάλι από ίνες ξύλου

Carlsberg: Δημιουργεί το πρώτο βιοδιασπώμενο μπουκάλι από ίνες ξύλου

Το πρώτο πλήρως βιοδιασπώμενο μπουκάλι από ίνες ξύλου κατασκευάζει η Carlsberg σε συνεργασία με την εταιρεία συσκευασίας, ecoXpac και πανεπιστημιακούς φορείς.

Στο πλαίσιο της συμμετοχής της στο πάνελ «Wasteless Supply» στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ στο Νταβός, η Carlsberg ανακοίνωσε μια πρωτοποριακή συμφωνία για την ανάπτυξη του πρώτου στον κόσμο πλήρως βιοδιασπώμενου μπουκαλιού από ίνες ξύλου, για ποτά.

Πρόκειται για ένα τριετές project που έχει ξεκινήσει η Carlsberg σε συνεργασία με την εταιρεία συσκευασίας ecoXpac, το Fund Denmark και το Technical University of Denmark, με σκοπό την ανάπτυξη ενός βιοδιασπώμενου μπουκαλιού κατασκευασμένου από αειφόρες πηγές ινών ξύλου, που θα είναι γνωστό ως “Green Fiber Bottle”.

Όλα τα υλικά που χρησιμοποιούνται στο μπουκάλι –και το καπάκι-, θα πρέπει να κατασκευασθούν με τη χρήση φυσικών και βιοδιασπώμενων υλικών.
Σχολιάζοντας την ανακοίνωση της Carlsberg HQ στην Κοπεγχάγη, η κυρία Andraea Dawson-Shepherd, Αντιπρόεδρος Εταιρικών Υποθέσεων της εταιρείας, δήλωσε: «Στην Carlsberg πιστεύουμε στη σπουδαιότητα της κυκλικής οικονομίας για την εξασφάλιση βιώσιμης ανάπτυξης στο μέλλον και η σημερινή ανακοίνωση αποτελεί εξαιρετική είδηση. Εάν το project ευδοκιμήσει, όπως πιστεύουμε ότι γίνει, θα σηματοδοτήσει μια ριζική αλλαγή στις επιλογές μας για τη συσκευασία υγρών, και θα αποτελέσει ένα ακόμη σημαντικό βήμα στο ταξίδι μας προς μια κυκλική οικονομία μηδενικών αποβλήτων».

Σημειώνεται ότι αυτή η πρωτοβουλία της Carlsberg, αποτελεί μέρος του προγράμματος Carlsberg Circular Community (CCC), μιας συνεργασίας μεταξύ της Carlsberg και επιλεγμένων συνεργατών, που στόχο έχει να ακολουθήσει μια κυκλική οικονομία μηδενικών αποβλήτων με τη χρήση του Cradle-to-Cradle® (C2C®) πλαισίου κατά την ανάπτυξη και την εμπορία νέων προϊόντων. Η CCC σήμερα περιλαμβάνει έξι ιδρυτικά μέλη, με δύο νέους εταίρους, τις ecoXpac και 1HQ (μια παγκόσμια εταιρεία branding). Στόχος της είναι να έχει 15 εταίρους μέχρι το 2016.