Ειδήσεις
Home / Top Slider / ΑΜΒΥΞ: Συμπληρώνει 100 χρόνια από την ίδρυσή της

ΑΜΒΥΞ: Συμπληρώνει 100 χρόνια από την ίδρυσή της

Σε διψήφια ανάπτυξη για το 2017 στοχεύει η ΑΜΒΥΞ Α.Ε., η μεγαλύτερη αμιγώς ελληνική εταιρεία εισαγωγής και διανομής αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα, που συμπληρώνει φέτος 100 χρόνια από την ίδρυσή της.

Ακόμα και εν μέσω της της βαθιάς οικονομικής ύφεσης, από το 2012 έως το 2016, η ΑΜΒΥΞ σημείωσε +60% αύξηση στον κύκλο εργασιών της και διπλασίασε το μερίδιο αγοράς της, σε αντίθεση με την πτωτική πορεία του κλάδου. Παράλληλα, η εταιρεία αύξησε το ανθρώπινο δυναμικό της κατά 20%, επιβεβαιώνοντας την ανοδική της πορεία.

Το 2016 αποτέλεσε μια εξίσου δυναμική χρονιά, καθώς η ΑΜΒΥΞ κατέγραψε ανάπτυξη τζίρου +40%, συμπεριλαμβάνοντας και την προσθήκη των προϊόντων της Bacardi στο χαρτοφυλάκιο της. Επιπλέον, δημιουργήθηκαν νέα τμήματα και δομές, καθώς και νέες θέσεις εργασίας.

«Ο φετινός εορτασμός των 100 χρόνων αποτελεί ίσως το πιο σπουδαίο ορόσημο στην μακρόχρονη ιστορία της εταιρείας μας. Έχοντας αναπτύξει στέρεες βάσεις και σημαντική τεχνογωσία, η ΑΜΒΥΞ παραμένει προσηλωμένη στους 3 πυλώνες ανάπτυξης της; την υγιή ανάπτυξη των προϊόντων της, την δημιουργία υπεραξίας για τους συνεργάτες της και την ενδυνάμωση δεξιοτήτων των ανθρώπων της. Μέσα από αυτές τις δοκιμασμένες στρατηγικές, στοχεύει στα επόμενα 3 χρόνια να είναι η Νο1 εταιρία του κλάδου των ποτών στην Ελλάδα» δήλωσε ο κ. Γιάννης Αρτινός, Γεν. Διευθυντής της ΑΜΒΥΞ.

Επενδύοντας στον στρατηγικό σχεδιασμό δημιουργίας μεγάλων μαρκών, τα προϊόντα της ΑΜΒΥΞ έχουν κατακτήσει τις προτιμήσεις των καταναλωτών, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Με ένα ευρύ δίκτυο διανομής που αποτελείται από 700 χονδρεμπόρους και περίπου 5.000 συνεργαζόμενα σημεία τελικής πώλησης, η ΑΜΒΥΞ αποτελεί αυτή τη στιγμή έναν από τους πιο σημαντικούς και αξιόπιστους συνεργάτες της αγοράς, πόλος έλξης για ανεξάρτητες και μη εταιρείες παραγωγής οινοπνευματωδών ποτών που αναζητούν δυναμικούς συνεργάτες.

Η ιστορία της ΑΜΒΥΞ αρχίζει το 1917 όταν ο Αλβέρτος Ρεβάχ, μαζί με δύο άλλους συνεργάτες, ιδρύουν μία μικρή εμπορική / εισαγωγική εταιρεία στη Θεσσαλονίκη, την τότε πρωτεύουσα του εμπορίου της Ελλάδας. Εισάγουν και εμπορεύονται διάφορα προϊόντα διατροφής καθώς και ποτά και κρασιά από όλη την Ευρώπη.

Ένα αιώνα μετά, μετά από μια πορεία γεμάτη προκλήσεις και νέες ευκαιρίες, η ΑΜΒΥΞ συνεργάζεται πλέον με 20 Οίκους που αντιπροσωπεύουν, παγκοσμίως, ετήσιο τζίρο πάνω από €80 δις και διαχειρίζεται 70 και πλέον κορυφαία διεθνή και ελληνικά brands αλκοολούχων ποτών.

 

Στροφή στο τσίπουρο και στα λευκά ποτά 
Το μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά των αλκοολούχων ποτών κατέχει τα τελευταία τρία χρόνια το τσίπουρο έχοντας πάρει τα σκήπτρα από το ούσικι, ανέφερε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΜΒΥΞ. κ. Ισίδωρος Ρεβάχ, επισημαίνοντας ότι κάθε χρόνο διακινούνται 1,5 εκατομμύρια κιβώτια (12 Χ0,70lt) τσίπουρο, ενώ μόλις 1 εκατομμύριο κιβώτια ουίσκι. Ωστόσο από τις ποσότητες τσίπουρου αυτές οι μισές και πλέον είναι από την παράνομη αγορά.
Ουσιαστικά όπως ανέφερε ο κ. Ρεβάχ η παράνομη διακίνηση χύμα τσίπουρου έχει εκτοπίσει τα νόμιμα προϊόντα λόγω της υπερφορλόγησης των νόμιμων ποτών. «Καταγράφεται πτώση 55% στην αγορά αλκοολούχων ποτών σε σχέση με το 2007» τόνισε ο επικεφαλής της ΑΜΒΥΞ.
Σημειώνεται ότι το προς παραγωγή χύμα τσίπουρο φορολογείται κατ’ αποκοπή και προκαταβολικά με 1,4 ευρώ ανά λίτρο αιθυλικής αλκοόλης ή 0,59 ευρώ το κιλό, ποσό αισθητά χαμηλότερο από τον ΕΦΚ 12,75 ευρώ ανά λίτρο καθαρής αλκοόλης που καταβάλλεται για το εμφιαλωμένο τσίπουρο. Η ασύμμετρη κατάσταση αυτή μαζί με την υπερφορλόγηση των ποτών έχει οδηγήσει σε διόγκωση της παράνομης αγοράς.
«Το μόνο που πρέπει να γίνει είναι να έχει ετικέτα και ιχνηλασιμότητα το τσίπουρο. Χάνονται 300 εκατ ευρώ φόροι. Υπάρχει αθέμιτος ανταγωνισμός. Εκκρεμούν 2 μηνύσεις από την ΕΕ. Η πρόσφατη  αλλαγή πρόσφατη στον τελευταίο νόμο που υποτίθεται ότι θα ρύθμιζε το καθεστώς ουσιαστικά δεν έθιξε τίποτα» ανέφερε και πρότεινε μια σειρά από λύσεις.
«Θα μπορούσαν τα 80 λίτρα να προορίζονται για ιδία χρήση.  Η πώληση του προϊόντος αυτού δε θα επιτρέπεται. Διαφορετικά να επιβάλλεται πρόστιμο και να αφαιρείται η άδεια. Να το φορολογούν να επιτρέψουν  την πώληση» ανέφερε.
Αναφερόμενος στις τάσεις της αγοράς ο κ. Ρεβάχ  σημείωσε ότι υπάρχει μεγάλη υποχώρηση στην κατανάλωση ούζου. «Το ούζο έχει πέσει 40% από το 2009» είπε ενώ σημείωσε ότι υπάρχει μεταστροφή της νεολαίας στα λευκά. «Το τζιν δείχνει την τάση» ανέφερε.