Ειδήσεις
Home / Top Slider / ΟΠΤΙΜΑ: Επένδυση 2,5 εκατ. ευρώ στο εργοστάσιο ΔΟΜΟΚΟΣ

ΟΠΤΙΜΑ: Επένδυση 2,5 εκατ. ευρώ στο εργοστάσιο ΔΟΜΟΚΟΣ

Από τον Οκτώβριο του 2017, που με την εξαγορά της ΔΟΜΟΚΟΣ Α.Ε. η ΟΠΤΙΜΑ ενέταξε το κατίκι Δομοκού «Ορεινές Πλαγιές» στο χαρτοφυλάκιό της, πιστή στο όραμά της για την ανάπτυξη μεγάλων brands, επένδυσε συστηματικά στην ανάπτυξη του εμβληματικού αυτού ΠΟΠ τυριού, με στόχο τη βελτιστοποίηση της διαδικασίας παραγωγής του, αλλά και την ανανέωση της εικόνας του.

Η επένδυση της OΠΤΙΜΑ στο εργοστάσιο της ΔΟΜΟΚΟΣ έφτασε το 2018, τα 2.5εκ, ποσό μεγαλύτερο της συνολικής επένδυσης που έγινε στο εργοστάσιο τα τελευταία 15 χρόνια. Με στόχο τον εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεων και της διαδικασίας ποιοτικού ελέγχου των προϊόντων, η διαδικασία παραγωγής έχει αυτοματοποιηθεί πλήρως, ώστε να εξασφαλίζεται η σταθερότητα της δομής, της υφής και της γεύσης του τυριού, ενώ  ταυτόχρονα διατηρείται η παραδοσιακή συνταγή, που απαιτεί το στράγγισμα του τυριού με «τσαντίλα».  Η βελτιστοποίηση της διαδικασίας παραγωγής επιτρέπει στο προϊόν να φτάνει σταθερά φρέσκο στον τελικό καταναλωτή. Επιπλέον, θα γίνει εφικτή η  σταθερότητα του προϊόντος – που υπόψιν δεν περιέχει συντηρητικά – για μεγαλύτερη διάρκεια χρόνου, γεγονός που θα ενισχύσει σημαντικά την εξαγωγιμότητά του. Προς το παρόν, εξάγεται μόνο στην Αγγλία, μέσω της «αδελφής» εταιρείας της ΟΠΤΙΜΑ, Epiros UK.

Παράλληλα, χάρη στην επένδυση, αυξήθηκε η παραγωγική ικανότητα του εργοστασίου, γεγονός που επιτρέπει, την παραγωγή μεγαλύτερου όγκου προϊόντος, ώστε να καλύπτεται η αύξηση της ζήτησης,  σε Ελλάδα και εξωτερικό. Τέλος, οι νέες συσκευαστικές μηχανές επιτρέπουν τη χρήση νέων συσκευασιών που θα συμβάλλουν στην ανανέωση της εικόνας του προϊόντος.

Ειδικά ως προς την εικόνα, το κατίκι Δομοκού «Ορεινές Πλαγιές» κυκλοφορεί τώρα σε νέο κύπελλο που κλείνει με αλουμινόφυλλο, ενώ η ετικέτα του τονίζει την εντοπιότητα, την παράδοση και την αυθεντικότητα του brand, υπενθυμίζοντας στον καταναλωτή πως πρόκειται για φρέσκο τυρί με πιστοποίηση Π.Ο.Π. Την ίδια στιγμή, ανανεώνει την στρατηγική επικοινωνίας του τυριού, με στόχο να εκπαιδευτεί ο καταναλωτής στη διευρυμένη χρήση του, όχι απλά ως αλειφόμενο, αλλά ως ένα πολυχρηστικό, νόστιμο και θρεπτικό φρέσκο τυρί με χαμηλά λιπαρά, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί με δεκάδες τρόπους στο καθημερινό τραπέζι.

Η ΟΠΤΙΜΑ, μέσω της επενδυτικής της στρατηγικής σε σχέση με το κατίκι Δομοκού «Ορεινές Πλαγιές» και το εργοστάσιο ΔΟΜΟΚΟΣ, κατάφερε μέσα σε 12 μήνες να πετύχει την επιστροφή της ΔΟΜΟΚΟΣ Α.Ε. σε κερδοφορία (2018 EBITDA 450.000€,  έναντι -160.000€ το 2017). Παράλληλα, υποστηρίζει τους τοπικούς παραγωγούς, αλλά και το σύνολο της τοπικής οικονομίας, της οποίας, ανέκαθεν, το Π.Ο.Π. Κατίκι Δομοκού υπήρξε βασικός πυλώνας.

 

Λίγα λόγια για το κατίκι Δομοκού «Ορεινές Πλαγιές»

Φρέσκο Π.Ο.Π τυρί από το Δομοκό Φθιώτιδας, από 100% αγνό αιγοπρόβειο γάλα από πιστοποιημένες φάρμες της περιοχής. Έχει πλούσια γεύση με χαμηλά λιπαρά (13%) και μπορεί να καταναλωθεί σκέτο –πάνω στο ψωμί ή τη φρυγανιά, ή στη σαλάτα- αλλά και ως συστατικό πολυάριθμων, παραδοσιακών και μοντέρνων, αλμυρών και γλυκών, συνταγών. Κυκλοφορεί σε κύπελλο 200 γρ., χύμα στον πάγκο των super markets, αλλά και σε συσκευασίες κατάλληλες για την επαγγελματική αγορά.

Μοιραστείτε τοEmail this to someone
email
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin